tysdag 23. desember 2008

Pepperkakebaking i Bjerregårdsgate!!

Det var en mørk og stormfull aften.
I Bjerregårdsgate 64 B stod pepperkakebaking for tur, for veldi tur, so for tur at da sku bakast, kjevlast, knaast, utformast og steikast midt i eit spanande skiskyttar-renn i beste sende tid denna laurdagsformiddag! Norenberg-systrene var ivrige som berre Norenberg-systrene kan ver, medan meg og Øyvind Øye Øyvindsen helst kunne tenkt oss å sjå ferdig skiskytingo fysst, noko me sjølsagt ikkje ga uttrykk for, og under bakingo fekk me sneke oss te både skyting og gåing og resultat på rennet uten at systrene-søsters merka da grann. Da gjekk fint, stemningo va go, julamusikken sto på fullt og mjøl, pepperkakedeig og pepperkakeformer var klare te å takast i bruk! Når eg entra kjøkkenet, som va rommet som skulle brukast for pepperkakebakingo, va allereie oppdelinga klar; Meg og Anne Mette sku bruka disken/benken onna den rauda hyllo og Birgitte og Øyvind den disken attemed vasken. Alle va nøgd, da kom ingen klage so vidt meg bekjent om misnøye med plassfordelinga, so derfor va da berre å kjevla på.
Da vart utforma krokkodillar, revar, store og små hjarter, sjiraffar, store og små grisar, traktor, julatrer, elefantar, julastjerner og eg lagde ein snømann teslutt som eg trur vart omgjort te eit eller to-tre store hjarter. Men da må nesten bli litt sånn når målet e å laga 20 sånne store hjarter.


Da va gøy å kjevla litt i godt selskap, må innrømma da, lenge sio eg har vore med på pepperkakebaking!
For dei som ikkje har kjennskap te personar på bileta:
- ho i grønn t-skjorta/felleskjøpet t-skjorta: damo mi, Norenberg-søsters ved navn Anne Mette
- ho i rosa med tonga: Norenberg-søsters, asso søster te damo mi. Heite Hanne Birgitte, men brukar berre Birgitte
- han i grå gensar med kjevle-konsentrasjonen: Øyvind, typen te Birgitte, bergensar!



5 kommentarer:

Anonym sa...

hohoho! fantastisk! må le igjen av deg altså norris! moro! MORO! vi er veeldi gla for at du tar oppfordringa vår på alvor ;) da ser vi det hjelper..slik at det godt kan komme mer masing- les oppmuntring- fra Lerken, kanskje med litt støtte fra jacki og pettern og glajentene fra danmark ;) juhu!!

Anonym sa...

Da ante meg at da kunne vera på gång ny blogging! Da e da kjekkaste!:)
etrib

Anonym sa...

skuffeluff...trodde det var kommet noen flere innlegg lizzom..
pass på at du kommer deg avgårde på "disent" tid i morgen TIDELIG
sjåast
Ettigrib

Anonym sa...

Vi er meget skuffede over at du ikke er kommet for at spise rød grød med fløde med os på Lærken. Du spiser vel bare tørred fårekød! Måske er du bange for at det bliver for meget dansk. Det er rigtig dejlig at være i Norge. Vi vil rigtig gerne møde dig til påske - vi høre så meget sjovt om dig. Ettem go Eim

Norvaldinho sa...

her e da mangen so e skuffa. so da e berre å beklaga.. tio går so fort med familien i julo, at da blei litt færre innlegg enn eg hadde håpa.. får håpa eg komme inn i ein betre rytme ittekvart.
Og takk for kosli komentar Mie og Mette, eg gler meg te å treffa dåke, har høyrt masse sjovt om dåke òg.. og nei, eg e ikkje bange for at da blir for meget dansk :-) godt nyttår og vel heim!!
ska prøva å komma meg avgårde i disent tid Hanne!
Dlavron