tysdag 18. november 2008

Eg har blitt bloggar, utan mandlar!!

Ser du godt itte, so ser du mandlane mine som no ikkje e der lenger. Hadde da ikkje vore for dei, so hadde nok aldri denna bloggen funne stad, jaffal ikkje på eit so tidleg stadium. Nok om mandlane for denna gong, men ikkje fortvil, dei ska nok få eit eige blogginlegg om ikkje lenge.
Men ja, Eg Norvis Norvaldinho Norvaldsen har vorte bloggar. For ein time sio hadde eg ikkje ei aning om at eg sku finna på nåke so sprøtt som å blogga meg for heile verda. Men alle i familien Midtrød e jo ivrige bloggara, so kanskje eg òg sku prøva meg, e jo ikkje anna å gjer enn å gje seg på da om eg ikkje sku bli nøgd. Uansett va da vel da at eg tenkte at alle mine sysken med fylgje, pluss mine to kjære foreldre godt kunne leggja ut daglege innlegg no som eg berre sit med dataen i sengo og e sjukemeldt.. Men eg skjønna jo at da e andre ting i desse føradventstider som tek tid. So derfor sku eg sjøl sjekka korleis da va å ha ein bloggg liggjande på verdsetaren!

6 kommentarer:

Maria Louise sa...

HIPP HURRA OG VELKOMMEN I KLUBBEN!! Da va kjekt!!

Birte sa...

Fatosten i hendelse, da e da kjekkaste so har hendt på internjetten på långa tio! Månge hurra frå da store rommet i Blusuvollsbakken!!!!

Ivar Bjørdalsbakke sa...

Ska si du har blitt desperat etter å få tida til å gå etter at mandlene gikk fløyten. Gratulere med både blogg og mandelfjerning. Drikk vann!!

Anonym sa...

Fatosten i hendelse 2! Dæ va det likast som har hendjt på nette på lang tid! Abrikjele mang hurra frå Blussuvollsbakken!!!! E kjæm te å bli en trufast gjæst!

Anonym sa...

supert norvald! :) ditta blir gøy!Varm klem mam

Norvaldinho sa...

må le!! velkomne som lesara av bloggen min alla i hopas ;-)