tysdag 6. november 2012

Eg's pappapermblogg

Kim sku trudd da? Eg hadde aldri trudd da. Korkje at eg sku få unge, gå ut i pappaperm eller skriva pappapermblogg.
Men no e eg midt oppi alt. Derfor pussa eg fingertuppane og ska sjå om eg får lagt ut eit og anna pappaperminnlegg!
Da so førte te da heila og korleis eg havna som på-dagtid-åleina-parent e ein long story, men eg kan korta an ner sopass eg:

Elskov-graviditet-hormona-akershus universitetssjukehus-ultraljod-ctg-øvetid-akershus universitetssjukehus-igangsetnad-vatn-rie-rie-rie-sugekopp-Tiril!!
Tio itte da e jo òg  ein long story:

Amming-amming-amming-grining-lite søvn-liten baby-amming-stiv nakke-trilling-sjukehusinnleggelse-flasker-sterilisering(av flasker asso)-fysio-manuellterapeaut-veging--- altså stor sett berre gøy. Ei tid me naut ;)

Men itte da igjen so har da vore ei fin tid J Med soving frå ei blid og rolig fin jenta som veks og legg på seg!
Sånn gjekk no dagan, og ho Tiril vart stør å stør.
Brått va ho vèl sju månada og tio va inne for at den mandellause pappaen sku trå te og passa på jentungen, mens mammo sku ut i jobb att..

Pappaperm dag ein og to e vel øvestått:
Da har gått fint!

Og sånn går no dagan: leiking-eting-soving-leiking-eting-leiking-soving-leiking-eting.

Eit meir utfyllande innlegg kjem senn!

So long!!
Norvald Pappa Midtrød

4 kommentarer:

Solan sa...

Eg gler meg til å fylgja pappabloggen!! Du er moro :-).

Anonym sa...

Hva er det dere holder att me?

Norvaldinho sa...

Kim e du?
Me held jaffal på med å skifta lyspære/spot i taket :) Veldi gøy da!!

Bite sa...

Juhu! Bloggen e aktiv igjen! GØy å lesa! Gler meg åg te meir! :)